رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه، پدر شهیدان والامقام شعبانعلی، اصغر و اکبر را به خانواده وی و مردم شهیدپرور اصفهان تسلیت گفت. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه پدر سه شهید والامقام دفاع مقدس تصریح کرد: یاد این پدر صبور که در سایه ایمان […]

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه، پدر شهیدان والامقام شعبانعلی، اصغر و اکبر را به خانواده وی و مردم شهیدپرور اصفهان تسلیت گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه پدر سه شهید والامقام دفاع مقدس تصریح کرد: یاد این پدر صبور که در سایه ایمان و فداکاری، دلاوران غیوری پرورش داد و آنان را با اخلاص تقدیم سربلندی و افتخار اسلام و انقلاب کرد، همواره در خاطره مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم حاج عباسعلی زینلی مبارکه، پدر شهیدان والامقام شعبانعلی، اصغر و اکبر زینعلی مبارکه موجب تألم خاطر شد.

خانواده معظم شهدا، به حق اسوه‌های شرف و فضیلت هستند. یاد این پدر صبور که در سایه ایمان و فداکاری، دلاوران غیوری پرورش داد و آنان را با اخلاص تقدیم سربلندی و افتخار اسلام و انقلاب کرد، همواره در خاطره مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حاج عباسعلی زینلی پدر ۳ شهید سرافراز دوران دفاع مقدس، ۲۸ آذر در ۹۳ سالگی بر اثر کهولت سنی درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مرحوم زینلی روز گذشته در مبارکه تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهرستان مبارکه بیش از ۶۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.