به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.
کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

دهه فجر طلوع پر برکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور عظمت و شکوه نهضتی مبتنی بر تعالیم انبیای الهی است. این انقلاب شکوهمند با بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندی را به همراه داشته به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است.

ایام ا… دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم. بدون تردید انقلاب بزرگ مردم غیور ایران باعث سربلندی همه جهانیان شده و امروز این انقلاب به درجه‌ای از بالندگی رسیده که همگان را تحت تاثیر قرار داده است. دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جان‌فشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

اکنون در آستانه چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، به نمایندگی از خانواده کمیته امداد استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم دلاور و همیشه در صحنه استان اصفهان تبریک و شادباش عرض می نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روز افزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان