به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از پلمب یک واحد صنفی رستوران به علت تخلفات متعدد خبر داد. علی اکبر مختاری اظهار داشت: یک رستوران متخلف در اصفهان که اقدام به نگهداری و استفاده از  مواد اولیه پروتئینی تاریخ گذشته  و فاسد می کرد پلمب شد. وی افزود: در پی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از پلمب یک واحد صنفی رستوران به علت تخلفات متعدد خبر داد.

علی اکبر مختاری اظهار داشت: یک رستوران متخلف در اصفهان که اقدام به نگهداری و استفاده از  مواد اولیه پروتئینی تاریخ گذشته  و فاسد می کرد پلمب شد.

وی افزود: در پی گزارشات متعدد واصله و همچنین بازرسی عوامل گشت سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در معیت عوامل اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی  از یک واحد صنفی رستوران درشهر اصفهان، مشخص گردید که این رستوران ضمن عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، اقدام به نگهداری و استفاده از  مواد اولیه پروتئینی تاریخ گذشته  و فاسد می نمود که طی هماهنگی های انجام شده این رستوران پلمب و پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به شعب اداره کل تعریرات حکومتی ارسال گردید.