به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مجری طرح پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از بهره برداری پست برق ۴۰۰ کیلو ولت این شرکت درسکوی LPG پالایشگاه اصفهان خبر داد . ، محسن قبادی ، با اشاره به بهره برداری از پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با بهره برداری از این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مجری طرح پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از بهره برداری پست برق ۴۰۰ کیلو ولت این شرکت درسکوی LPG پالایشگاه اصفهان خبر داد .

، محسن قبادی ، با اشاره به بهره برداری از پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با بهره برداری از این پست تامین برق ۲۰ بازوی بارگیری LPG  که قبلا از سمت شرکت پخش فرآورده های نفتی انجام میشد بی نیاز شده و تامین برق از این پس در سایت LPG پالایشگاه اصفهان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای این سایت برق تاکنون ۳۳ میلیون یورو هزینه طراحی ، خرید و نصب اختصاص یافته است گفت : این سایت درمدت ۱۵ ماه توسط متخصصان داخلی ساخته شده است . این طرح همچنین آورده مالی بسیارخوبی برای پالایشگاه به همراه دارد.

قبادی، با اشاره به اینکه تا پایان سال ۲۰ بازوی بارگیری تجهیز می شود افزود : برای ساخت و راه اندازی این سایت یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر ساعت تلاش و فعالیت انجام شده است .

مجری طرح پالایشگاه جنوبی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد : این پست ؛ برق مورد نیاز برای شرکت های مشعل پویا و راهبر ترابر انرژی را تامین خواهد کرد .

همچنین رئیس مهندسی برق شرکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو با روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درباره ویژگی های فنی پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در پالایشگاه اصفهان گفت:خوشبختانه با نصب پست برق طرح LPG لودینگ پالایشگاه اصفهان تکمیل و مجهز به یک پست برق مستقل گردید.

محسن هامانی ، افزود : این پست شامل پست برق شماره ۳۶ میشود که از پست برق فرعی شماره ۳۳ تغذیه می شود اقدامات ساختمانی ، نصب تابلو و ترانس انجام شده و به مرحله تست برقداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در ۵ اسفند ماه ترانس خط  A  به صورت آزمایشی برق دار شد و در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا پس از تست های نهایی برق دار شود افزود : کلیه تجهیزات برای این سایت به وسیله شرکت ایران ترانس انجام شد و نصب تجهیزات به وسیله شرکت mc  انجام شد همچنین نظارت بر تست ها به دست متخصصان پالایشگاه اصفهان انجام شد .