به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از شرکت پالایش نفت اصفهان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت:با تلاش شبانه روزی متخصصان توانمند صنعت نفت پروژه بزرگ زیست محیطی تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان در مدار تولید قرار گرفت. محسن قدیری بیان داشت: با اجرای این پروژه عظیم، تمام گازوئیل تولیدی شرکت، یورو۵ و مطابق با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از شرکت پالایش نفت اصفهان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت:با تلاش شبانه روزی متخصصان توانمند صنعت نفت پروژه بزرگ زیست محیطی تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان در مدار تولید قرار گرفت.

محسن قدیری بیان داشت: با اجرای این پروژه عظیم، تمام گازوئیل تولیدی شرکت، یورو۵ و مطابق با استانداردهای  روز دنیا شد و در اختیار هموطنان قرار گرفت.

وی این پروژه را هدیه شرکت پالایش نفت اصفهان به همه هموطنان عزیز همزمان با سال¬روز امامت حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این طرح کلان ملی، میزان گوگرد ۲۳ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی از ۱۰ هزار ppm به زیر ۱۰ ppm کاهش می-یابد.

این مقام مسئول افزود: پروژه تصفیه گازوئیل یا گوگرد زدایی از گازوئیل شرکت پالایش نفت اصفهان در هوای پاک شهر و استان اصفهان و تمام استان های وابسته به این شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه در این طرح زیست محیطی، روزانه حدود ۳۰۰تن از گوگرد گازوئیل تولیدی حذف خواهد شد، تصریح کرد: گوگرد استحصالی به صورت گرانوله تولید می شود و در اختیار شرکت های متقاضی قرار خواهد گرفت.