به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان تأکید کرد: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان به هیچ عنوان نباید متوقف شود و برای این مهم نیاز است تا تمامی دستگاه‌ها بسیج شوند و امر مهم ساخت مسکن در استان زمین نماند. سیدرضا مرتضوی در شورای مسکن استان با بررسی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی‌شهر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان تأکید کرد: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان به هیچ عنوان نباید متوقف شود و برای این مهم نیاز است تا تمامی دستگاه‌ها بسیج شوند و امر مهم ساخت مسکن در استان زمین نماند.

سیدرضا مرتضوی در شورای مسکن استان با بررسی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی‌شهر در این نشست که به صورت ویژه به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی شهر اختصاص یافت، گفت:بطور قطع نمی‌خواهیم پروژه‌هایی را بسازیم که به لحاظ فنی نتوانیم از آنها دفاع کنیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه مهندسان ناظر باید قبل از مرحله اجرای فونداسیون بر پروژه‌ها نظارت داشته باشند، افزود: در این خصوص شهرداری‌ها و مسئولان ذی‌ربط وفق مقررات و با جدیت مراحل ساخت‌وساز را دنبال کنند.

فرماندار این شهرستان نیز در خصوص پیشرفت طرح مذکور و مشکلات پیش‌رو به ارائه گزارش پرداخت.

در این نشست درخصوص تسهیلات بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن نیز گفتگو و مقرر شد در اسرع وقت با حضور مدیران شعب بانک‌ها و مدیرکل راه و شهرسازی استان جلسه هماهنگی برای تخصیص مناسب تسهیلات برگزار شود.

به گزارش موج؛ با توجه به اینکه تأمین زمین اهم مشکلات شهرستان خمینی‌شهر در طرح نهضت ملی مسکن است؛ با حضور استاندار اصفهان اراضی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.