به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل انتقال خون استان اصفهان بیان داشت: وضعیت ذخایره خونی استان اصفهان بر مدار قرمز است. کیان دهراب پور با بیان اینکه وضعیت ذخیره خونی را در استان اصفهان به کمتر از چهار روز است، گفت: شهروندان در این شرایط کمبود ذخیره خونی کمک به نیازمندان دریافت خون را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل انتقال خون استان اصفهان بیان داشت: وضعیت ذخایره خونی استان اصفهان بر مدار قرمز است.

کیان دهراب پور با بیان اینکه وضعیت ذخیره خونی را در استان اصفهان به کمتر از چهار روز است، گفت: شهروندان در این شرایط کمبود ذخیره خونی کمک به نیازمندان دریافت خون را فراموش نکنند.

وی افزود: هم اکنون میزان ذخیره خونی کلانشهر اصفهان ۷۷۲ واحد به میزان ۲/۴ روز و استان اصفهان با ذخیره ۱۵۴۳ واحد به میزان ۴ روز است.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان حداقل ذخیره خونی را ۸ روز اعلام کرد و گفت: در حال حاضر به همه گروه‌های خونی نیازمندیم.

گفتنی است؛ مراکز خونگیری خواجو هر روز ۷ صبح تا ۱۸:۳۰، شهید حججی روزهای زوج ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰، شاهین شهر روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰، خمینی شهر هر روز ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰، نایین روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ۹ صبح تا ۱۲، زرین‌شهر روزهای یک شنبه و سه شنبه ۹ صبح تا ۱۲ و پایگاه‌های خونگیری نجف آباد، شهرضا، کاشان، گلپایگان و خوانسار از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده دریافت خون از اهداء کنندگان است.