به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مامور کرد تا سوءقصد به جان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه را پیگیری کند.   به نقل از وزارت دادگستری ، صبح امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، حامد ترکاشوند رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، مورد سوءقصد گرفت و جان خود را از دست […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مامور کرد تا سوءقصد به جان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه را پیگیری کند.

 

به نقل از وزارت دادگستری ، صبح امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، حامد ترکاشوند رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه، مورد سوءقصد گرفت و جان خود را از دست داد.

 

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در پی این حادثه، ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده، بازماندگان و همکاران مرحوم ترکاشوند و محکوم کردن این جنایت، از دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی استان کرمانشاه و شهرستان پاوه ‌خواست همه تمهیدات و اقدامات لازم را برای پیگیری موضوع تا روشن شدن علت و دستگیری عامل یا عاملین این جنایت به کار ببندند.

 

رحیمی همچنین احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مامور کرد تا در هماهنگی کامل با مقامات قضایی، امنیتی و انتظامی استان، تا شناسایی و دستگیری و مجازات عاملین این جنایت، موضوع را پیگیری کند.