به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و پنجم دی ماه با میانگین ۶۹ در شرایط  سالم و قابل قبول ثبت شده است. وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۶۴، میدان انقلاب با ۷۲، خیابان پروین اعتصامی و ولدان با ۶۳، پارک زمزم با ۹۳، بزرگراه خرازی با ۸۷، دانشگاه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و پنجم دی ماه با میانگین ۶۹ در شرایط  سالم و قابل قبول ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۶۴، میدان انقلاب با ۷۲، خیابان پروین اعتصامی و ولدان با ۶۳، پارک زمزم با ۹۳، بزرگراه خرازی با ۸۷، دانشگاه صنعتی با ۸۳، رهنان با ۶۱، خیابان زینبیه با ۹۹، سپاهان‌شهر با ۶۶، خیابان فرشادی با ۵۱، خیابان فیض با ۵۳، بولوار کاوه با ۷۵، کردآباد با ۶۷ و میرزا طاهر با ۵۲ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۰۷ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین ایستگاه سنجش کیفی هوا در خیابان‌های استانداری قطع است.

درحال حاضر شاخص هوا در سجزی با ۳۶ AQI وضعیت پاک و در قهجاورستان با ۶۳، مبارکه با ۶۲ و شاهین شهر با ۵۱ وضعیت قابل قبول و در زرین‌شهر با ۱۶۱ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

امروزایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.