به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز  دوم اردیبهشت ماه با میانگین ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان حمدآباد با عدد ۱۵۴، خیابان ۲۵ آبان ۱۵۶، خیابان پروین اعتصامی ۱۵۱، دانشگاه صنعتی ۱۵۲ و ایستگاه ولدان ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمز و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز  دوم اردیبهشت ماه با میانگین ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان حمدآباد با عدد ۱۵۴، خیابان ۲۵ آبان ۱۵۶، خیابان پروین اعتصامی ۱۵۱، دانشگاه صنعتی ۱۵۲ و ایستگاه ولدان ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه میدان انقلاب و خیابان فرشادی با عدد ۱۱۴، بزرگراه خرازی ۱۱۲، خیابان زینبیه ۱۳۷ و رهنان ۱۱۹ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در ایستگاه پارک زمزم با عدد ۸۶، خیابان فیض ۹۶، سپاهان‌شهر ۷۵، کردآباد ۸۹ و خیابان میرزا طاهر ۸۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

درحال حاضر کیفیت هوا در زرین‌شهر با میانگین ۹۶، سجزی با میانگین ۶۰، شاهین شهر ۵۳، قهجاورستان ۶۲ و مبارکه با میانگین ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول و در کاشان با ۱۰۷ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

همچنین امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، نجف آباد و منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.