به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز ششم دی ماه با میانگین ۱۳۷ درشرایط ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان  احمدآباد و میدان انقلاب با ۱۵۸، زینبیه با ۱۵۳، خیابان فیض با ۱۵۴، کردآباد با ۱۵۷ و خیابان میرزا طاهر با ۱۵۱ AQI در وضعیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز ششم دی ماه با میانگین ۱۳۷ درشرایط ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان  احمدآباد و میدان انقلاب با ۱۵۸، زینبیه با ۱۵۳، خیابان فیض با ۱۵۴، کردآباد با ۱۵۷ و خیابان میرزا طاهر با ۱۵۱ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در خیابان ۲۵ آبان با ۱۱۶، پارک‌زمزم با ۱۲۰، خیابان پروین اعتصامی با ۱۱۳، بزرگراه خرازی با ۱۲۲، دانشگاه صنعتی با ۱۲۶، رهنان با ۱۳۹، سپاهان شهر با ۱۴۵، خیابان فرشادی با ۱۲۶، بولوار کاوه با ۱۲۸ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۳۶ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر شاخص هوا در زرین شهر با ۱۵۶ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم‌شهروندان، در قهجاورستان با ۱۴۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی با ۸۱، شاهین شهر با ۵۹ و مبارکه با ۶۰ AQI قابل قبول ثبت شد.

امروز همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.