به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،ایران تهران، پکن و مسکو بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک بر حفاظت از توافق هسته‌ای و پایبندی به تعهدات برجامی تاکید کردند.   ​، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک بر حفاظت از توافق هسته‌ای و پایبندی به تعهدات برجام تاکید کردند. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،ایران تهران، پکن و مسکو بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک بر حفاظت از توافق هسته‌ای و پایبندی به تعهدات برجامی تاکید کردند.

 

​، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک بر حفاظت از توافق هسته‌ای و پایبندی به تعهدات برجام تاکید کردند.

 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این بیانیه سه‌جانبه آمده است: «مفاد برنامه جامع اقدام مشترک همچنان معتبر است. کشورهای ما برای دستیابی به توافق هسته‌ای از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچنان از این توافق حفاظت کرده و به تمامی تعهدات خود پایبند هستند».

 

تهران، پکن و مسکو ضمن اعلام مجدد آمادگی خود برای انجام هر کاری که برای احیای این توافق لازم است، توضیح دادند: «متاسفانه مابقی کشورهای درگیر در برجام، یعنی فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکا راه دیگری را انتخاب کردند».

 

طبق این گزارش، در این بیانیه سه‌جانبه تاکید شده است: «زمان آن فرا رسیده است که اراده سیاسی جدی کشورهای غربی برای جلوگیری از مارپیچ خشونت و تنش در این پرونده نشان داده شود».

 

اسپوتنیک به نقل از این بیانیه نوشت: «ایران، روسیه و چین بر این باورند که زمان آن فرا رسیده تا کشورهای غربی اقدامات لازم را برای احیای توافق هسته‌ای انجام دهند».