به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور در سخنرانی در جمع بسیجیان گفت: گفت: بسیج را باید همه امت ببینیم، زیرا بسیج مجموعه‌ای معتقد به خداوند، معاد و ارزش‌های الهی است.   ، سخنرانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی در حرم مطهر امام خمینی (ره) […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور در سخنرانی در جمع بسیجیان گفت: گفت: بسیج را باید همه امت ببینیم، زیرا بسیج مجموعه‌ای معتقد به خداوند، معاد و ارزش‌های الهی است.

 

، سخنرانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی در حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

 

رئیس جمهور در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در سخنانی گفت: بسیج را باید همه امت ببینیم، زیرا بسیج مجموعه‌ای معتقد به خداوند، معاد و ارزش‌های الهی است.

 

رئیسی تاکید کرد: هدف بسیج شکل دادن امت اسلامی است که همواره پویاست و در حال حرکت است و متوقف نمی‌شود و دارای هدف و مقصد است.

 

رئیس قوه مجریه کشور اظهار داشت: بسیج موانع را می‌شناسد و تلاشش در برداشتن موانع و مشکلات است.

 

رئیس جمهور ادامه داد: بسیج دارای توکل به خدا و اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌های امت است و در این امت، امام و مقتدا نیز دیده می‌شود. از سویی، عنصر هدفدار بودن و عنصر امام و پیشوا در آن وجود دارد.

 

حجت الاسلام رئیسی گفت: بسیج در حرکت است و در این حرکت امت اسلامی، نگاهمان به همه گویش‌ها و ملت‌ها است.

 

وی افزود: جامعه بسیجی جامعه آمر به معروف و ناهی از منکر با اراده و تصمیم فولادین برای کنار زدن موانع است و در حال حرکت بوده و دارای مقصد است که این مقصد شکل دادن به تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی است.

موج