به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در سال جاری ۹۱ تابلو هشدار دهنده برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی استان اصفهان نصب شده است. سرهنگ امیرسعید باقری بیان داشت: امسال برای اطلاع رسانی در خصوص اراضی بیت المال، با نصب ۹۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدارهای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: در سال جاری ۹۱ تابلو هشدار دهنده برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی استان اصفهان نصب شده است.

سرهنگ امیرسعید باقری بیان داشت: امسال برای اطلاع رسانی در خصوص اراضی بیت المال، با نصب ۹۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدارهای لازم برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی استان اصفهان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این فرماندهی، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع شده اند اظهار کرد: در راستای حفاظت از این اراضی اقدامات پیشگیرانه در بخش های وضعی، اجتماعی، فرهنگی، بازدید و بازرسی از یگان‌های مستقر در شهرستان‌ها و آموزش انجام می‌پذیرد.

باقری به اولویت قرار دادن اجرای اقدامات پیشگیرانه در این یگان اشاره کرد و گفت: امسال تا کنون بیش از ۵۰ هزار ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان اصفهان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

وی بیان کرد: در سالجاری جهت اطلاع رسانی با نصب ۹۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

سرهنگ باقری افزود: در راستای افزایش آگاهی نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی و دولتی استان اصفهان امسال برای عوامل یگان حفاظت اراضی استان، ۹ دوره آموزش عملی و میدانی و ۲۲ جلسه آموزش تئوری برگزار شده است و براین اساس ۸۸۰ نفرساعت آموزش دیده‌اند.