به گزارش پیداگر نیوز، در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد، راههای تقویت همکاری های فی مابین و نحوه ی توسعه روش های حفاظت از تاسیسات گازرسانی استان مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست که در محل نیروی انتظامی استان برگزار شد مهندس علوی مدیرعامل […]

به گزارش پیداگر نیوز، در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد، راههای تقویت همکاری های فی مابین و نحوه ی توسعه روش های حفاظت از تاسیسات گازرسانی استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در محل نیروی انتظامی استان برگزار شد مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و هیئت همراه ضمن تبریک انتصاب سردار میرحیدری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، صیانت از تاسیسات گازرسانی به منظور استمرارو پایداری جریان گاز را با بهره گیری از توان ، ظرفیتها و پتانسیل های بالای نیروی انتظامی بسیار مهم خوانده و درخواست داشت تا این عزیزان همچون گذشته این شرکت را مورد عنایت قراردهند .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در سطح استان اصفهان اظهار داشت: همکاری نیروی انتظامی در زمینه های مختلف با شرکت گاز بسیار مطلوب بوده و بر خود لازم می دانیم از زحمات این مجموعه تشکر نماییم.

مهندس علوی، بیان داشت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت در سطح استان موفق بوده و این امنیت مرهون مسئولیت پذیری و مدیریت قوی مدیران این حوزه می باشد.

درهمین راستا سردار میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان، نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و هیئت همراه وی، آمادگی خود را در زمینه بررسی و مرتفع نمودن مشکلات شرکت گاز بویژه در زمینه حفاظت و تامین امنیت تاسیسات گازرسانی و موارد مرتبط دیگر اعلام نمود.

سردار میرحیدری، در ادامه افزود: پلیس معمولا با همه سازمان ها و ارگانها تعامل سازنده ای دارد و در این راستا، بر اساس نوع خدمات رسانی به مردم شریف استان با بعضی از سازمانها مانند شرکت گاز تعامل بسیار نزدیکی و خوبی دارد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان، تصریح نمود: ضرورت حضور بموقع خودروهای امدادی در صحنه حادثه قطعاً به مهار حادثه و جلوگیری از خسارت های مالی و جانی منجر می شود که در همین زمینه، ارتباط و تعامل بیشتری را ایجاب می نماید.