به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از راه اندازی نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان خبرداد. آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در آئین افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان گفت: این آزمایشگاه به‌منظور ارائه خدمات حرفه‌ای در زمان حادثه و همچنین در راستای تحقق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از راه اندازی نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان خبرداد.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در آئین افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان گفت: این آزمایشگاه به‌منظور ارائه خدمات حرفه‌ای در زمان حادثه و همچنین در راستای تحقق شعار «پای ایمنی شهر ایستاده‌ایم» راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا با همکاری شهرداری و دانشگاه اصفهان راه‌اندازی شد، بیان کرد: با افتتاح این آزمایشگاه می‌توانیم از نتایج حاصل از تشخیص حریق در زمینه‌های مختلف از جمله موارد قضایی و انتظامی بهره‌مند شویم.

این مقام مسئول خرید تجهیزات لازم برای آزمایشگاه علت‌یابی حریق در قالب تفاهم‌نامه‌ای که در سه فاز با دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان تنظیم شد، صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود:در هنگام وقوع حریق و‌ حوادث، تشخیص علت حریق ضروری است که این آزمایشگاه می‌تواند در سطح کشوری به این نیاز کمک کند.

مطلبی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم ۲ فاز دیگر این آزمایشگاه را با تلاش همکارانمان به بهره‌برداری برسانیم تا از نتایج آن در تشخیص حریق برای زمینه‌های مختلف از جمله موارد قضایی و انتظامی بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا به همت شهرداری اصفهان در حالی که فقط پنج کشور در جهان چنین دستاورد و فناوری را دارد، برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتقای ضریب ایمنی شهر اصفهان مهمترین هدف این سازمان است، اظهار امیدواری کرد: دو فاز دیگر این آزمایشگاه را با تلاش همکارانمان به بهره‌برداری برسانیم تا از نتایج آن در تشخیص حریق برای زمینه‌های مختلف از جمله موارد قضائی و انتظامی بهره‌مند شویم.