به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: میزبانی از رویدادهای بین‌المللی در راستای بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه تعاملات اقتصادی اعضای اتاق با فعالان اقتصادی سایر کشورها انجام می‌شود. ، محمدجعفر فوده در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری ACD اظهار کرد: در راستای گسترش تعاملات بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان، در دیدار با مسئولان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: میزبانی از رویدادهای بین‌المللی در راستای بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه تعاملات اقتصادی اعضای اتاق با فعالان اقتصادی سایر کشورها انجام می‌شود.

، محمدجعفر فوده در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری ACD اظهار کرد: در راستای گسترش تعاملات بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان، در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی استانبول راه‌های توسعه همکاری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جلسات بسیار خوبی در ترکیه برگزار شد که نتایج همه آنها افزایش سطح همکاری‌ها میان اتاق بازرگانی اصفهان و طرف‌های ترک بود. استقبال بسیار خوبی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصفهان شد و بر اساس صحبت‌های انجام شده، نمایندگانی از ترکیه نیز در اجلاسACDحضور فعال خواهند داشت. ضروری است این اجلاس با بالاترین کیفیت و در بهترین شرایط برگزار شود تا شاهد افزایش مناسبات اقتصادی با سایر کشورهای آسیایی باشیم.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: میزبانی از این رویدادهای بین‌المللی در راستای بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه تعاملات اقتصادی اعضای اتاق با فعالان اقتصادی سایر کشورها انجام می‌شود و امیدواریم دستاوردهای این اجلاس برای فعالان اقتصادی اصفهان قابل لمس باشد.

در ادامه، علی صفرنورالله، عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: برگزاری اجلاسACDمی‌تواند دستاوردهای خوبی برای اقتصاد استان و کشور به همراه داشته باشد به شرط آنکه از این فرصت استفاده مناسبی شود.

وی ادامه داد: این اجلاس می‌تواند زمینه‌ساز برقراری ارتباطات سازنده با اتاق‌های بازرگانی آسیا باشد و از طرف دیگر بتواند جایگاه اتاق اصفهان را در معادلات اقتصادی این منطقه پررنگ‌تر کند، پس باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برگزاری این اجلاس برای اعضای اتاق مفید بوده و به توسعه کسب‌وکار و ارتباطات بین‌المللی آنها بینجامد.