به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه با مدیرکل آموزش و پرورش استان  اظهار داشت: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه با مدیرکل آموزش و پرورش استان  اظهار داشت: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح استان تحول بنیادین را آغاز کنیم و در انتظار ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم.

، حامد یزدیان اظهار داشت: مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم مسائل معیشتی معلمین، موضوعات لجستیکی آموزش و پرورش، نیروی انسانی و مدرسه است و در کنار آن، مطابق خواسته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سند تحول بنیادین است.

وی ادامه داد: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح استان تحول بنیادین را آغاز کنیم و در انتظار ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم.

 

یزدیان افزود: سند تحول بنیادین تغییر نگاه در آموزش و پرورش است و باید نگرش‌ها در آموزش و پرورش تغییر کند و اگر توجه به تفاوت‌های فردی و تکریم دانش‌آموز و مشوق‌های درونی و هویت دینی را در نظر داریم به دنبال تغییر نگرش‌ها رخ خواهد داد.

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: باید اتاق فکرهای متناسب را برای موضوع تحول تشکیل دهیم تا تجربه حیات طیبه برای دانش‌آموزان فراهم شود.