به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت شریف ایران و آحاد مردم دعوت می‌کند تا در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور، در تهران و سراسر کشور حضوری پرشور داشته باشند.   شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ ضمن گرامیداشت مقام شامخ و رفیع تمامی شهدا به ویژه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت شریف ایران و آحاد مردم دعوت می‌کند تا در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور، در تهران و سراسر کشور حضوری پرشور داشته باشند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ ضمن گرامیداشت مقام شامخ و رفیع تمامی شهدا به ویژه شهدای گرانقدر یوم الله ۱۷ شهریور از ملت شریف ایران و آحاد مردم دعوت می کند تا با حضور در ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور، در تهران و سراسر کشور ضمن تجدید میثاق با شهدا، یاد و خاطرۀ آنان را گرامی دارند.

 

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی نبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

 

قیام ۱۷شهریور ماه ؛ یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود ، میدان ژاله را میدان شهدا و میدان تحقق دلاورمردی و رشادت های تاریخ ساز خود کرده و عاشورای حسینی را در شهریور ۵۷ تجسم بخشیدند.

 

قیام جمعۀ خونین هفدهم شهریور ۱۳۵۷، اگرچه جمعه سیاه نام گرفت اما با ایجاد موجی قوی و سهمگین از خون پاک شهدا ، به جمعۀ خونین بدل شد ، تا رژیم ستمشاهی تا بن دندان مسلح پهلوی و اریکۀ قدرت طاغوتیان را درهم شکند ؛ روز مهم و تاریخ ساز ی که عامل تسریع‌کنندۀ روند پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ شد.

 

امسال در آستانۀ چهل و پنجمین سالگرد این قیام تاریخی ؛ ویژه مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور ، در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

این مراسم در تهران «روز پنج ‌شــنبـه ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ » از سـاعت ۱۷:۰۰ ، همراه با ادای احترام و عطرافشانی و گلباران مزار شهدای قیام یوم الله هفدهم شهریور در قطعه ۱۷ بهشت زهرا «سلام الله علیها» و در فـرهنـگسـرای رضـوان همراه با تجلیل از خانواده های شهدای ۱۷ شهریور برگزار می شود.

 

همچنین مراسمی پنج شنبه شب ۱۶ شهریور ، همزمان با اقامۀ نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد قبا خیابان شریعتی همراه با تجلیل از خانواده های معظم شهدای گرانقدر یوم الله ۱۷ شهریور بر گزار خواهد شد .

 

ضمنا سخنرانان قبل ازخطبه های نماز جمعه این هفته به تشریح و تبیین ابعاد قیام یوم الله ۱۷ شهریور می پردازند.

 

سخنران قبل از خطبه ها در تهران دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ ضمن گرامیداشت مقام شامخ و رفیع تمامی شهدا به ویژه شهدای گرانقدر یوم الله ۱۷ شهریور وتقارن معنادار و پرمفهوم ۱۷ شهریور با ایام اربعین حسینی علیه السلام ، از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور گسترده و معنوی در ویژه مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور، در تهران و سراسر کشور ضمن تجدید میثاق با شهدا ، یاد و خاطرۀ آنان را گرامی دارند.