به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در کلانشهر اصفهان خبر داد. سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در کلانشهر اصفهان گفت:از ساعت ۲۰ شب های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف وتردد هرنوع وسیله نقلیه درشهر اصفهان از میدان شهید لاوی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در کلانشهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در کلانشهر اصفهان گفت:از ساعت ۲۰ شب های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف وتردد هرنوع وسیله نقلیه درشهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا داده نمی شود.

وی بیان داشت: درصورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، میدان بسیج، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و…اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمدی افزود:توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده بویژه مهدیه رباط،‌ چهارراه عسگریه ممنوع است.

این  مقام انتظامی با تاکید بر اینکه شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های درنظر گرفته شده خودداری کنند، ادامه داد: موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی استفاده و به هیچ عنوان از بزرگراه تردد نکنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده، و پیش بینی وسایل حمل و نقل عمومی درخواست می‌گردد؛ شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.