به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز اربعین حسینی در شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان را اعلام کرد. سرهنگ محمد رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بیان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز اربعین حسینی در شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان را اعلام کرد.

سرهنگ محمد رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بیان داشت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و عزاداری هیئات مذهبی در محل های تعیین شده در سطح استان، اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسمات توسط پلیس راهور استان در این روز اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح روز اربعین در محدوده خیابان های منتهی به گلستان شهدا، شامل  میدان احمد آباد، میدان بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهار راه نورباران و تقاطع مشتاق-حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و کلیه خیابان های منتهی به خیابان امام سجاد(ع) محدودیت های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: توقف وسایل نقلیه مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریور در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: علاوه بر شهر اصفهان  در خیابان های اصلی سایر شهرهای استان نیز به منظور پوشش ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و رفاه حال عزاداران حسینی(ع) ، محدودیت های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می شود که از رانندگان می خواهیم ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس راهور در زمان اعمال محدودیت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.