به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی سارقی که با استفاده از اسنادخودروهای تصادفی، خودروهای مسروقه را تغییر ارکان و به فروش می رساند دستگیر شد. سرهنگ  هادی کیان مهر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری کارشناسان پلیس فتا سارق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی سارقی که با استفاده از اسنادخودروهای تصادفی، خودروهای مسروقه را تغییر ارکان و به فروش می رساند دستگیر شد.

سرهنگ  هادی کیان مهر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری کارشناسان پلیس فتا سارق خودرو را در شاهین شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: این سارق پس از سرقت خودرو هایی مثل پژو پارس و پژو ۲۰۶، خودرویی مشابه که در تصادفات دچار خسارات جدی شده بودند را خریداری کرده و سپس در محلی واقع در حومه شاهین شهر شماره پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودروی تصادفی را جایگزین خودروی مسروقه می کرد  و سپس آن را از طریق سایت های واسطه گر به فروش می رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارق به ۳ فقره سرقت خودرو به این روش و معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست  با رعایت توصیه های انتظامی فرصت را از سارقان سلب و موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.