به گزارش پایگاه خبری پیبداگرنیوز، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برآورد صورت گرفته نشان می‌دهد که در بهمن ماه فاز اول سالن بین المللی اجلاس می‌تواند به بهره برداری برسد. رسول میرباقری با اشاره به ناتمام ماندن برخی پروژه‌های بزرگ اصفهان اظهار کرد: چند پروژه بزرگ در شهر وجود […]

به گزارش پایگاه خبری پیبداگرنیوز، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برآورد صورت گرفته نشان می‌دهد که در بهمن ماه فاز اول سالن بین المللی اجلاس می‌تواند به بهره برداری برسد.

رسول میرباقری با اشاره به ناتمام ماندن برخی پروژه‌های بزرگ اصفهان اظهار کرد: چند پروژه بزرگ در شهر وجود دارد که با زحمات فراوان تملک و اجرا شده اما ده درصد باقی مانده آن هنوز انجام نشده و به مرحله بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: هفته گذشته از سالن اجلاس بین المللی بازدیدی صورت دادیم، این پروژه بسیار پیشرفته است و حتی سالن‌های جانبی آن نیز با سالن‌های دیگر مناطق کشور قابل مقایسه نیست. برآورد صورت گرفته نشان می‌دهد که در بهمن ماه فاز اول آن می‌تواند به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ۲۲ دفتر در آن مکان وجود دارد که با مستقر کردن برخی سازمان‌ها می‌شود به آن منطقه رونق بخشید.