به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از دادگستری اصفهان، رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است. حجت الاسلام جعفری گفت: مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان‌گونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از دادگستری اصفهان، رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است.

حجت الاسلام جعفری گفت: مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان‌گونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

وی اظهار داشت: ما در طول سال امنیت و آسایش، کسب و کار و زندگی‌مان را مرهون مجاهدت‌های آشکار و خاموش سربازان امام زمان از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه عزیز و به ویژه نیروی انتظامی قهرمان هستیم.

عالی ترین مقام قضایی با اشاره به دشمنی‌های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بیشتر عصبانی شده است به معنی این است که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.

جعفری تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار ماست و در این حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت و مردم‌داری ظاهر شده و به فضل الهی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان‌گونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

رییس دستگاه قضایی استان خاطرنشان ساخت: البته دستگاه قضایی وظیفه مضاعفی دارد و بی‌شک در این مأموریت هایی که به خصوص در این روزها نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاش‌گران دارد، حمایت می‌کنیم.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی قدرت مهار و کنترل و مدیریت در صحنه را دارد اما ملاحظاتی وجود داشته، که اگر افرادی بنا داشته باشند دامنه اغتشاشات را گسترش داده و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سلب آسایش و امنیت نمایند، برنامه ریزی¬ها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان بار دیگر از تلاش های پاسداران امنیت تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد: دشمن مثل همیشه ناکام و ایران عزیز و مردم عزیز سر بلند تر از همیشه باشند.