به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد:عدم پاسخگویی به موقع استعلامات قضایی یکی از دلایل اطاله دادرسی است. حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در جلسه شورای قضایی استان مهمترین چالش قوه قضاییه را مسأله اطاله دادرسی دانست و بیان کرد: رفع اطاله دادرسی در سند تحول قضایی در صدر اولویت ها و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد:عدم پاسخگویی به موقع استعلامات قضایی یکی از دلایل اطاله دادرسی است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در جلسه شورای قضایی استان مهمترین چالش قوه قضاییه را مسأله اطاله دادرسی دانست و بیان کرد: رفع اطاله دادرسی در سند تحول قضایی در صدر اولویت ها و برنامه ها قرار دارد و با توجه به اهمیت موضوع، سیاستگزاری دستگاه قضایی استان نیز حول این موضوع معطوف می باشد.

وی افزود: رفع اطاله دادرسی در این سند به درستی تعیین شده است و از مسؤولان و مدیران انتظار می رود با تدبیر لازم در اجرایی شدن آن گام بردارند.

رییس کل دادگستری استان یادآور شد: عدم پاسخ دهی به موقع و سریع به استعلامات در پرونده های قضایی از سوی برخی ضابطان و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان باعث کندی و اطاله دادرسی ها شده و ضروری است نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت پذیرد.

رییس دستگاه قضایی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش رو بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر افزود: در راستای جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای دستگاه قضایی و دولت مردمی و سازمان های تابعه امسال همانند سال های گذشته همه مسؤولان قضایی با حضور در مساجد و مجامع نسبت به اطلاع رسانی عملکرد حوزه مأموریت و نیز دستاوردهای نظام و انقلاب در بین اقشار مختلف حضور پیدا می کنند.