به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از ضرر ۲ میلیارد تومانی اتوبوسرانی اصفهان از کارت نزدن مسافران خبر داد. عباس روحانی با بیان اینکه روزانه حدود ۴۰۰ هزار نفر از اتوبوس‌های این شرکت استفاده می‌کنند ، گفت: ۱۶ درصد مسافران اتوبوس‌های شهری اصفهان از زدن کارت بلیت خودداری می‌کنند […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از ضرر ۲ میلیارد تومانی اتوبوسرانی اصفهان از کارت نزدن مسافران خبر داد.

عباس روحانی با بیان اینکه روزانه حدود ۴۰۰ هزار نفر از اتوبوس‌های این شرکت استفاده می‌کنند ، گفت: ۱۶ درصد مسافران اتوبوس‌های شهری اصفهان از زدن کارت بلیت خودداری می‌کنند و این اقدام ماهانه بیش از دو میلیارد تومان خسارت به اتوبوسرانی این شهر وارد می‌کند.

وی اضافه کرد:یک‌سوم مخارج اتوبوسرانی بر عهده دولت، یک سوم آن بر عهده شهرداری و یک‌سوم آن برعهده شهروندان است و وقتی هر کدام سهم خود را به‌درستی پرداخت نکنند، مشکلات عدیده‌ای را برای ناوگان اتوبوسرانی شهر ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه بیان داشت: در گذشته ۲۵۰ هزار مسافر در روز جابه‌جا می‌شدند که این آمار هم‌اکنون به ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته است و هرچه تعداد ناوگان اتوبوسرانی افزایش یابد، جذب مسافر بیشتر می‌شود.