به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام یک باند ۴ نفره که اقدام به سرقت ۱۱ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کرده بودند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبرداد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: درپی سرقت ۲دستگاه خودروی سواری پژو در شهر اصفهان و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام یک باند ۴ نفره که اقدام به سرقت ۱۱ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کرده بودند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبرداد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: درپی سرقت ۲دستگاه خودروی سواری پژو در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود :کارآگاهان با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی هویت ۴ سارق سابقه دار که به صورت باندی اقدام به این سرقت ها می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر انجام این سرقت ها بودند اما در نهایت پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت ، ۲ فقره سرقت جفت پلاک و یک فقره سرقت داخل خودرو اقرار و ۲ مالخر اموال مسروقه را به کارآگاهان معرفی کردند.

سرهنگ ترکیان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راهنمایی سارقان ۲ خریدار اموال مسروقه در یکی از استان های همجوار شناسایی و کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت آنها اعزام و هر دو نفر در یک عملیات ویژه دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.