به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال ۹۴۷ دست‌فروش و ۱۰۳۲ متکدی در این کلان‌شهر ساماندهی شدند. روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: در نیمه نخست سال جاری برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۱۲ هزار و ۹۹ مورد تذکر و ۳ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال ۹۴۷ دست‌فروش و ۱۰۳۲ متکدی در این کلان‌شهر ساماندهی شدند.

روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: در نیمه نخست سال جاری برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۱۲ هزار و ۹۹ مورد تذکر و ۳ هزار و ۸۸۴ اخطار صادر و تخلف ۱۱ هزار و ۹۷۵ متصدی صنفی رفع شده است.

او با اعلام اینکه ۲ هزار و ۶۴۰ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و یک هزار و ۴۸ مورد نیز در ۶ ماه نخست سال جاری رفع تخلف شده است، افزود: در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۵۱۴ اخطاریه صادر و ۱۷۹ دستگاه خودرو جمع‌آوری شده است. همچنین در این مدت ۹۴۷ دست‌فروش و ۱۰۳۲ متکدی ساماندهی شدند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی نیمه نخست امسال، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۱۵۳ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۳۷۴ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۹۷۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۴۳۱ ساختمان و فعالیت ۷ هزار و ۸۸۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی ادامه داد: طی ۶ ماه نخست امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۴۲ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۳۵۶ رأی اجرا شده است.

به گفته او، در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰قانون شهرداری‌ها، ۶۰۵ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

او با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۴ هزار و ۷۱۹ اخطار صادر و ۴۱۰ کارگاه ساختمانی متخلف نیز در این زمینه تعطیل شده است