به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی سارقی که اقدام به سرقت خودرو های پراید مدل پایین در شهرستان های شاهین شهر و اصفهان می کرد دستگیر شد. سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو های پراید مدل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی سارقی که اقدام به سرقت خودرو های پراید مدل پایین در شهرستان های شاهین شهر و اصفهان می کرد دستگیر شد.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو های پراید مدل پایین در سطح شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر با اشراف اطلاعاتی خود سارقی را که در یکی از محلات شاهین شهر ساکن بود شناسایی و مشخص شد این فرد هر چند روز یک بار یک دستگاه سواری پراید را به پارکینگ مجتمع مسکونی محل سکونت خود منتقل و قطعاتی را از این خودروها باز می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت مأموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این سارق را در حالیکه  در پارکینگ مجتمع مسکونی محل سکونت  خود مشغول نصب پلاک بر روی یک دستگاه سواری پراید مسروقه از شهر اصفهان بود دستگیر کردند.

سرهنگ کیان مهر در ادامه بیان داست: متهم دستگیر شده که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به ۹ فقره سرقت خودروی پراید مدل پایین از سطح شاهین شهر و شهر اصفهان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.