به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ سارق اموال باغ ویلاها حومه شاهین شهر دستگیر شد. سرهنگ حجت فرهادی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای حومه شهرستان شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ سارق اموال باغ ویلاها حومه شاهین شهر دستگیر شد.

سرهنگ حجت فرهادی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای حومه شهرستان شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا مأموران کلانتری ۱۲ با استفاده از سرنخ های به جامانده در محل های وقوع سرقت پی به ردپای سارقی سابقه داردر این سرقت ها برده و پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این فرد طی هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم ادامه داد :متهم در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت اموال باغ ویلاهای حومه شاهین شهر اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.