به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق که بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از مغازه های شهر اصفهان  سرقت کرده بودند خبرداد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وفوع یک فقره سرقت از مغازه لباس فروشی در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق که بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از مغازه های شهر اصفهان  سرقت کرده بودند خبرداد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وفوع یک فقره سرقت از مغازه لباس فروشی در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه، ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات انجام شده به ۳ فقره سرقت مغازه در شهر اصفهان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال سرقتی توسط سارقان را بالغ بر ۱۰ میلیارد عنوان و خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.