به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوزفجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از راه اندازی ۵۰۰ واحد گشتی پلیس راه این فرماندهی و استقرار آنها در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر در حاشیه رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوزفجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از راه اندازی ۵۰۰ واحد گشتی پلیس راه این فرماندهی و استقرار آنها در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر در حاشیه رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هماهنگی و تعامل سایر دستگاه ها از جمله اورژانس، هلال احمر، اداره کل راهداری، آتش نشانی، امداد خودرو و سایر دستگاه های مرتبط تمهیدات ویژه ای را اتخاذ کرده تا انشاء الله هموطنان مادر ایام نوروز ۱۴۰۳ سفری امن، ایمن و بدون حادثه ای را در جاده های این استان داشته باشند.

وی از راه اندازی ۵۰۰ واحد گشتی پلیس راه و استقرار آنها در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: طرح نوروزی پلیس به صورت رسمی از ۲۴ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد و در تمامی حوزه ها چه در حوزه انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم، مقابله قاطع با مجرمان و کسانی بخواهند با اخلال در نظم عمومی آسایش شهروندان را سلب کنند و چه در حوزه ترافیک به منظور کاهش تصادفات، کاهش جان باختگان و تسهیل در شد آمدی در طول محورهای مواصلاتی و سطح معابر شهری و خیابان ها تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از برخورد قاطع با رانندگان حادثه ساز در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و عنوان کرد: رانندگانی که بخواهند با حرکات مخاطره آمیز خود باعث تصادف شده و یا باعث ایجاد نا امنی و بروز حادثه برای دیگر خودروها شوند بدانند که قطعاً با آنها مقابله و خودروی آنها توقیف شده و تا پایان تعطیلات نیز در توقیف پلیس خواهد بود.

سردار هاشمی فر خاطر نشان کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۳ علاوه بر سامانه های هوشمند از پهپادی که در اختیار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته به منظور کنترل و نظارت بر محورهای مواصلاتی و معابر پرترافیک شهری و برونشهری استفاده خواهد شد تا پلیس بتواند در کمترین زمان بر نقاط پرترافیک تسلط یافته و نسبت به تسهیل شد آمدی در این مسیر ها اقدام و گره های کور ترافیکی را بازگشایی کند .

این مقام انتظامی به رانندگان متخلف هشدار داد و گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم افردی با رانندگی احساسی و هیجانی باعث بروز حادثه و آسیب برای دیگران شوند و بدون هیچ گونه اغماضی با رانندگان حادثه ساز برخورد خواهیم کرد و بنابر این به همگان توصیه می کنم که نهایت همکاری و همراهی را با ماموران پلیس به عمل آورده و با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوش و خرمی را برای خود و سرنشینانشان رقم بزنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اشاره ای هم به موضوع چهارشنبه آخر سال کرد و گفت: از همه مردم به خصوص نوجوانان و جوانان می خواهم که مراقب حوادث این شب باشند و  به خاطر یک اقدام احساسی و هیجانی یک عمر پشیمانی برای خود به وجود نیاورند.

وی افزود:  متاسفانه چند روز قبل به واسطه پرتاب مواد محترقه شاهد یک حادثه ای تلخ که منجر به کشته شدن یک نوجوان شد بودیم و این تلنگری به خانواده هاست که بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند و اعمال و رفتار آنها را کنترل کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری خوب مردم مصمم است هم با هنجارشکنان در شب چهارشنبه آخر سال ، هم کسانی که در ماه مبارک رمضان حرمت شکنی کنند و هم  کسانی که بخواهند تعطیلات نوروز را نا امن کنند برخورد کند و دراین خصوص تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده و از ظرفیت معتمدان و متنفذان هم استفاده خواهیم کرد.