به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان از راه اندازی ۳۲ واحد گشت کمین و شکار این پلیس به منظور ناامن شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان و مسافران در ایام نوروز خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان  بیان داشت: به منظور ناامن شدن فضا برای مجرمان و افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان از راه اندازی ۳۲ واحد گشت کمین و شکار این پلیس به منظور ناامن شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان و مسافران در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان  بیان داشت: به منظور ناامن شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز ۱۴۰۲ گشت های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی در مرکز استان راه اندازی شدند.

وی افزود : ۳۲ تیم تخصصی گشت کمین و شکار به صورت محسوس و نامحسوس براساس تخصص و آموزش های حرفه ای در سطح استان و راه های ورودی شهرستان اصفهان به گشت زنی پرداخته و در صورت مشاهده مجرمان با آنها برخورد قانونی می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: عمده فعالیت این واحدهای تخصصی مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصی، مغازه، جیب بری، کیف قاپی، سرقت های توام با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

این مقام انتظامی با تقدیراز همکاری و مشارکت مردم با نیروهای پلیس در تمام طول سال گفت: از شهروندان عزیز می خواهیم ضمن خود مراقبتی و حذف بستر های وقوع جرم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی و یا وقوع جرم و سرقتی جزئیات موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.