به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به در پیش بودن روز اصفهان گفت: از مسئولان توقع داریم که حضور خانواده شهدا در تهران و دیدار با مسئولان کشوری به مناسبت این روز را فراهم شود تا مظلومیت اصفهان را بیان کنند. احمد شریعتی با گرامیداشت یاد شهید فهمیده اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به در پیش بودن روز اصفهان گفت: از مسئولان توقع داریم که حضور خانواده شهدا در تهران و دیدار با مسئولان کشوری به مناسبت این روز را فراهم شود تا مظلومیت اصفهان را بیان کنند.

احمد شریعتی با گرامیداشت یاد شهید فهمیده اظهار کرد: هفته گذشته دو نفر از علمای بزرگ اصفهان به رحمت خدا رفتند. آیت الله هدایت الله مسترحمی جرقویه‌ای که سال‌های زیادی از عمر خود را در نشر معارف اهل بیت صرف کرد، همچنین آیت‌الله موسوی درچه‌ای که یاد این دو عالم را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز اصفهان گفت: از مسئولان توقع داریم که حضور خانواده شهدا در تهران و دیدار با مسئولان کشوری به مناسبت این روز را فراهم شود تا مظلومیت اصفهان را بیان کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیروهای کنترل و نظارت شهرداری در خط مقدم مقابله با خلاف سازی و.. هستند. این نیروها شغل سختی دارند که همیشه از آن‌ها حمایت کرده‌ایم. اما نکته بنده این است که باید قانون را اجرا کنیم تا مشکلی برای کسی ایجاد نشود.