به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی استان اصفهان از پلمب دفتر خدمات مسافرتی گرانفروش در اصفهان خبرداد.   براتعلی صالحی بیان کرد:گرانفروشی در فروش تور زیارتی به مسافر مشهد مقدس منجر به پلمب دفتر خدمات مسافرتی هواپیمایی شد. وی افزود: در پی شکایت یک شهروند از یک دفتر خدمات مسافرتی گشت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی استان اصفهان از پلمب دفتر خدمات مسافرتی گرانفروش در اصفهان خبرداد.

 

براتعلی صالحی بیان کرد:گرانفروشی در فروش تور زیارتی به مسافر مشهد مقدس منجر به پلمب دفتر خدمات مسافرتی هواپیمایی شد.

وی افزود: در پی شکایت یک شهروند از یک دفتر خدمات مسافرتی گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور ضابطین به دفتر این آژانس در خیابان سروش اعزام و طی بررسی مدارک تخلف گرانفروشی به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال محرز شد.

معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: با بررسی شکایت شاکی که مسافر مشهد بود و دفاعیات غیر موثر متصدی این واحد، تخلف گرانفروشی محرز و به دستور رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی محل کار متخلف پلمب شد.

صالحی گفت: گشت سیار تعزیرات حکومتی و بازرسین اداره صمت شهرستان پس از بررسی مدارک ارائه شده از سوی مسافر شاکی گزارش تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.