به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی توانند در برابر نیروهای مسلح ایران قد علم کنند. ، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن دوست، ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی توانند در برابر نیروهای مسلح ایران قد علم کنند.

، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن دوست، ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق، اقتدار و قاطعیت نیروهای جمهوری اسلامی را ستودنی برشمرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح که فرزندان غیور ایران اسلامی هستند لحظه‌ای در برابر زورگویان و استعمارگران درنگ نخواهند کرد و پاسخگوی هر گونه تعرض و سوء نیت دشمنان خواهند بود.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ سخت نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در رکاب ولایت و جان فدای مردم هستند، قد علم کند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: هم‌رزمان ما در نیروهای مسلح مایه دلگرمی مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی هستند.