به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۴۱۵ متهم محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ویژه توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد. سرهنگ  حسین تُرکیان بیان داشت: طرح ویژه شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری در پلیس آگاهی استان اصفهان طراحی و به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۴۱۵ متهم محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ویژه توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ  حسین تُرکیان بیان داشت: طرح ویژه شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری در پلیس آگاهی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد که الحمد الله نتایج خوبی نیز به دنبال داشت.

وی افزود: در این طرح که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اجرا شد ۴۱۵ محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با انجام اقدامات هوشمندانه در رصد کارآگاهان قرار گرفته و پس از هماهنگی های لازم تمامی این افراد در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان مربوطه یا افرادی هستند که محکوم شده اما خود را به مرجع قضائی معرفی نکردند و یا جزء افرادی هستند که از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بودند گفت: جرایم ۲۸۹ نفر از افراد دستگیر شده مربوط با سرقت ،۱۱ نفر مربوط به جرایم مالی، ۸۳ نفر مربوط به جرم جعل و کلاهبرداری و ۳۲ نفر مربوط به جرائم جنایی بودند.

مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۳ درصدی دستگیری ها نسبت به مدت مشابه سال اظهار داشت:تجزیه و تحلیل صورت گرفته نشان می دهد که دستگیری افراد مذکور به میزان قابل توجهی از وقوع جرایم در استان را کاهش داده و در این خصوص پلیس آگاهی استان اصفهان با عزمی راسخ و مصمم و قدرت تمام این گونه طرح ها را ادامه خواهد داد.