به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیری سارقان گاردریل های جاده ای در شاهین شهر خبرداد. سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ گفت: با اقدام به موقع پلیس ۲ سارقی که در محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام به سرقت قطعات گاردریل های جاده ای می کردند در حین سرقت دستگیر شدند. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیری سارقان گاردریل های جاده ای در شاهین شهر خبرداد.

سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ گفت: با اقدام به موقع پلیس ۲ سارقی که در محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام به سرقت قطعات گاردریل های جاده ای می کردند در حین سرقت دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت های جاده ای، مأموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شهرستان، ۲ سارقی را که به وسیله یک دستگاه وانت در حال سرقت پیچ و پایه های گاردریل های کنار جاده بودند  مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و عکس العمل سریع مأموران دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف تعدادی قطعات گاردریل مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.