به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲سارق و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت شهروندان در برخی از مناطق شرقی شهر اصفهان، با توجه به شیوه و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲سارق و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت شهروندان در برخی از مناطق شرقی شهر اصفهان، با توجه به شیوه و شگرد خاص سارقان در سرقت موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در نهایت رد پای ۲ سارق را در این سرقت ها به دست آورده و  با شناسایی هویت اصلی آنان و محل اختفاء متهمان، هر دو سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت موتور سیکلت در شرق شهر اصفهان اعتراف کردند خاطر نشان کرد: از مخفیگاه سارقان ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروفه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات نکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان موتورسیکلت های مسروقه را به ۲ مالخر با قیمت های بسیار پایین می فروختند که سرانجام مالخران نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.