به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری ۲ سارق محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۴ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  غلامرضا براتی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و اموال داخل خودرو شهروندان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری ۲ سارق محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۴ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  غلامرضا براتی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و اموال داخل خودرو شهروندان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس کلانتری ۱۳ جوی آباد، حین گشت زنی فعال در یکی از محلات شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو که با چادر روی آن پوشیده شده بود مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: طی بررسی دقیق ماموران پلیس حاضر در صحنه از خودرو، هر ۲ سارق را در حال استعمال مواد مخدر شناسایی کرده و در یک اقدام هماهنگ دستگیر می کنند.

سرهنگ براتی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از خودرو متهمان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در  تحقیقات تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت محتویات و اموال داخل خودرو در سطح شهرستان خمینی شهر اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.