به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره حین سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره حین سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران گشت کلانتری۱۱ حین گشت‌زنی هدفمند وموثر خود در یکی از محله های سطح حوزه استحفاظی۲ نفر را در حال سرقت از ساختمانی نیمه کاره مشاهده و جهت دستگیری آن ها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: سارقان به محض رؤیت خودروی پلیس قصد متواری شدن از محل را داشته که با اقدام به موقع و هوشمندانه مأموران هر۲ متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها مقادیری لوازم و ابزارآلات ساختمانی مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.