به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از جمع آوری و دستگیری ۱۹۵ معتاد و خرده فروش مواد افیونی با اجرای طرح آرامش ۵ خبر داد. سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به منظور پاکسازی محلات و نقاط آلوه از لوث وجود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از جمع آوری و دستگیری ۱۹۵ معتاد و خرده فروش مواد افیونی با اجرای طرح آرامش ۵ خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به منظور پاکسازی محلات و نقاط آلوه از لوث وجود معتادان و خرده فروشان مواد مخدر طرح آرامش ۵  توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح تمامی محل های توزیع و مصرف مواد مخدر که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودندپاکسازی و  در مجموع تعداد ۶۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۳۵ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۱۴ کیلو انواع مواد مخدر در این طرح گفت: معتادان متجاهر جمع آوری شده جهت درمان به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و خرده فروشان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی ها در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از محل های خرید و فروش مواد افیونی و مصرف مواد موضوع را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.