به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری قاتل در کمتر از ۳۰دقیقه از وقوع قتل در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ ایرج کاکاوند  بیان داشت: فردی که به علت اختلاف با همسر سابق خود با اسلحه گرم اقدام به قتل وی کرده و از محل متواری شده بود در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری قاتل در کمتر از ۳۰دقیقه از وقوع قتل در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند  بیان داشت: فردی که به علت اختلاف با همسر سابق خود با اسلحه گرم اقدام به قتل وی کرده و از محل متواری شده بود در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: این فرد که منظور حل اختلاف خود به همراه همسر سابقش به یکی از مراکز حل اختلاف مراجعه کرده بودند پس از پایان جلسه و در بیرون از آن مرکز اقدام به تیراندازی به سمت همسر سابق خود کرده و از صحنه متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل برخی اختلافات قبلی با همسر سابقش بوده است.