به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری ۲ فرد شروری که با قداره کشی و قدرت نمایی در یکی از محلات شاهین شهر موجب رعب و وحشت عمومی شده بودند خبرداد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از نزاع و عربده کشی ۲ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری ۲ فرد شروری که با قداره کشی و قدرت نمایی در یکی از محلات شاهین شهر موجب رعب و وحشت عمومی شده بودند خبرداد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از نزاع و عربده کشی ۲ جوان و آسیب رساندن آن ها با قداره به خودرو های عبوری در یکی از محلات شاهین شهر، با توجه به ایجاد رعب و وحشت عمومی و جریحه دار شدن احساس امنیت شهروندان، دستگیری این ۲ اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی و با اقدامات هوشمندانه صورت گرفته، متهمان که ۲ برادر و از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بودند در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تأکید کرد: کارکنان انتظامی با عزمی جدی در برابر اخلالگران امنیت عمومی خواهند ایستاد و هرگز اجازه نخواهند داد عده ای اوباش امنیت مردم را به مخاطره اندازند.