به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نظنز از دستگیری سارق خودرو و کشف ۳ دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه متهم در عملیات هماهنگ ماموران پلیس خبر داد. سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: در پی وقوع سرقت خودرو در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نظنز از دستگیری سارق خودرو و کشف ۳ دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه متهم در عملیات هماهنگ ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: در پی وقوع سرقت خودرو در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، سارق خودرو شناسایی و در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز افزود: متهم در برابر مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به بزه ارتکابی در بازرسی دقیق ماموران پلیس از محل اختفاء وی، ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پیکان مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی در خودرو از قبیل قفل فرمان و پدال، از موثر ترین روش ها برای پیشگیری از سرقت می باشد.