به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق آینه بغل خودرو های خارجی و کشف ۴۰ نمونه از این آینه ها در مخفیگاه وی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو و آینه بغل  خودروهای خارجی  بررسی موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق آینه بغل خودرو های خارجی و کشف ۴۰ نمونه از این آینه ها در مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو و آینه بغل  خودروهای خارجی  بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی در نهایت رد پای یک سارق سابقه دار را در این سرقت ها بدست آورده و در یک عملیات ویژه با هماهنگی مرجع قضائی وی را  در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف  ۴۰ آینه خودروهای خارجی، تعدادی زه خودروهای خارجی و ۳ قطعه cpu خودرو در بازرسی از مخفگیاه متهم خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه  تا کنون ۲۴ مال باخته  شناسایی و اموال مسروقه به آنها مسترد شده است اظهار داشت:  تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد و از کسانی که به این شیوه اموال قطعات خودروی آنها مورد سرقت قرار گرفته می خواهیم که  برای تنظیم شکایت از سارق و شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری ۲۸ مراجعه کنند.