به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر سارق ساختمان های نیمه ساز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از ساختمان های نیمه ساز در شهرستان اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر سارق ساختمان های نیمه ساز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از ساختمان های نیمه ساز در شهرستان اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشندانه پلیسی موفق به شناسایی ۱۰ سارق در ارتباط با این سرقت ها شده که شمن هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم و ضربتی آن ها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۶ فقره سرقت ساختمان های نیمه ساز اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه و مقابله با سارقان و کسانی که سعی در خدشه واردکردن به امنیت و آسایش شهروندان را دارند از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهر وندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.