به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ سارق که حین فرار با یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود  به یک دستگاه خودروی سواری  […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ سارق که حین فرار با یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود  به یک دستگاه خودروی سواری  پراید با ۳ نفر سرنشین مشکوک شده و  پس از انجام استعلام های مربوطه دریافتند که خودرو مسروقه است.

وی افزود: ماموران به خودروی مذکور دستور توقف دادند اما  راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران به سرعت به راه خود ادامه داده و در حین  فرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند اما در نهایت با اقدام به موقع و ضربتی ماموران  خودرو متوقف و هر ۳ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف  یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه  ۳ عدد فشنگ جنگی و یک عدد پوکه به همراه  ابزار و ادوات مربوط به سرقت کابل های هوایی  در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده  پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضائی تحویل داده شدند .