به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، محمد شبانی شهردار بهارستان شهردار برتر استان در زمینه تعامل با آموزش و پرورش و همکاری بامدارس شد. در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان و در آستانه هفته گرامی‌داشت مقام معلم برگزار شد به پاس همراهی‌ها در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و مشارکت در برگزاری مراسمات و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، محمد شبانی شهردار بهارستان شهردار برتر استان در زمینه تعامل با آموزش و پرورش و همکاری بامدارس شد.

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان و در آستانه هفته گرامی‌داشت مقام معلم برگزار شد به پاس همراهی‌ها در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و مشارکت در برگزاری مراسمات و برنامه‌ها و حمایت از مدارس شهر بهارستان ، دکتر محمد شبانی شهردار بهارستان به عنوان شهردار برتر استان اصفهان بر اساس ارزیابی‌ها و ملاک‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان انتخاب شد.

ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه تلاش‌ها و همکاری‌ها در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و خدمت به جامعه فرهنگی استان ، اعلام نمود امسال برای اولین بار از سه تن از شهرداران استان به عنوان شهردار برتر در زمینه تعامل و مشارکت با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تجلیل به عمل آمد که در کنار دکتر محمد شبانی شهردار بهارستان از شهرداران محترم کاشان و شاهین شهر نیز تقدیر شد.