به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت:هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود. مجید مختاری با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص بارندگی های روزهای آینده از مردم و کارکنان شرکتهای خدماتی درخواست می […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت:هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

مجید مختاری با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص بارندگی های روزهای آینده از مردم و کارکنان شرکتهای خدماتی درخواست می شود، از هدایت آبهای سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شبکه فاضلاب شهری برای جمع آوری و انتقال فاضلاب‌های مسکونی پیش بینی شده و گنجایش عبور ظرفیت بسیار زیاد آب در یک زمان محدود را ندارد در نتیجه موجب پس زدگی به داخل منازل شهروندان شده و موجب خسارتهای مالی و اجتماعی میگردد.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدایت آب باران از طریق ناودان ها به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به املاک می شود و در صورت بروز خسارت از این محل، شرکت آبفا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.